Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alternativer til Hobby King?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ikke noe problem, er ikke noe krise om jeg ikke får solgt den. da har jeg bare flere i reserve

    Comment


    • #17
      Originally posted by freddy85 View Post
      ikke noe problem, er ikke noe krise om jeg ikke får solgt den. da har jeg bare flere i reserve
      Akkuratt av den grunn eg kjøpte 3, så da har eg 5... Godt å se at flere tenker sånn
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

      Comment


      • #18
        tenkte å lage ny tråd men tenkte det ikke var noe vits i når denne tråden var her.
        men spørsmålet er : er hobbyking sine batteri priser seriøse eller er det noe veldig galt ? http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...3S1P_30C_.html dette f.eks. prisen er jo helt... syk! er det virkelig sånn eller er det noe jeg ikke ser?
        Bandit/Rustler VXL <3

        Comment


        • #19
          Selfølgelig er prisene seriøse og riktige
          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

          Comment


          • #20
            oi! men hva betyr "3S1P" ? det som gjør at det blir billig? dette batteriet gjør at rustleren min går i 70 MPH sant? det er ikke noe jeg overser eller noe ? P
            Bandit/Rustler VXL <3

            Comment


            • #21
              Kva 1P står for, vet eg ikke, men 3S, står for 3 cellers lipo batteri. Nei, på hobbyking er alt billig, så ikke d som gjør det nei.... Ingen kan garantere om den går i 70 MPH da, men en syk fart vill du få Farten kommer ann på hvor høy pinion og spur du har, samt batteri og dekk. Pass på målene på batteri, ser ikke ut som d passer dirrekte inn i bilen. Eg bruker dette: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...3S1P_25C_.html i både min rustler og min e revo, funker knall
              Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

              Comment


              • #22
                3S1P står for 3 battericeller seriekoblet, og 1 celle paralellkoblet. 1P trengrer du altså ikke bry deg om. Jo flere celler i serie, jo høyere spenning, og flere i paralell øker kapasiteten (mAh). 2S2P 4000mAh vil da være på 7,4V, og bestå av 4 celler på hver 2000mAh.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by leander999 View Post
                  dette batteriet gjør at rustleren min går i 70 MPH sant? det er ikke noe jeg overser eller noe ? P
                  Du overser nok et par smådetaljer, Dette batteriet er på 8000Mah Altså SVÆRT, er ikke sikkert du får plass til det i det hele tatt.
                  Jo flere Mah jo høyere vekt (dette veier 644gram Les; tungt .) Å dette er og vekt som bilen må dra rundt på... Noe å huske på hvertfall
                  Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                  Comment


                  • #24
                    Traxxas påstår 8Ah og endret giring skal gi 70MPH, men det er vel for at man ikke skal gire for høyt om man har et dårlig batteri. Nyere LiPo er derimot så bra at et 5000mAh 20C lett kan forsyne et VXL sett.

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X