Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lodding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lodding

    Har noen tips til en loddebolt som er bra og enkel i bruk?
    Kjøpte noe drit fra biltema og det endte med at jeg måtte bruke "sukkerbit" på batteriet.
    2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

  • #2
    Jeg har brukt Biltema (/Clash Ohlson) sin loddestasjon i mange år, og den fungerer knall med flat spiss. Uansett loddebolt er det viktig med rett teknikk.
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

    Comment


    • #3
      Jeg har brukt 100W loddebolt fra Biltema en god stund nå, den er nok litt slakk i strikken, men funker greit.
      Capt. Slow
      Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
      Team GoSlow

      Comment


      • #4
        har både en 30 watt ifra biltema og en 60 watt ifra clas ohlsen, begge fungerer bra.. ser ikke påenget med å ha en fancy lodde stasjon til flere hundre hvis du kun skal lodde enkelte kontakter i ny å ne..

        Hvis du ikke liker å lodde kan du jo skaffe deg de anderson power pole kontaktene(eller hva det nå enn de heter) og en krympetang.

        Comment


        • #5
          Loddeboltene er greie nok hvis du har skrutrekker spiss. Tinnet til biltema derimot passer best i det store arkivet under pulten.
          Minicar rc team
          http://minicar.no
          www.rga.no

          Comment


          • #6
            Originally posted by Gjøvikmann View Post
            Jeg har brukt 100W loddebolt fra Biltema en god stund nå, den er nok litt slakk i strikken, men funker greit.
            bruker denne selv og den funker greit. (litt slakk ja).
            living in the fast lane

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X