Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke kabler bør man bruke? 8awg 12 awg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilke kabler bør man bruke? 8awg 12 awg

    Hei
    fikk med ett nytt slikt batteri i Durango dex 210 som eg kjøpte. Mitt er vel 50 C foresten.
    hva kabler bør eg bruke fra batteri til regulator? er de 8 awg kablene som var på . Tykkeste eg har sett.
    Må eg har 8 awg for ikke å miste strøm på veien? mulig eg har misforstått her : )







    http://www.hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9514&Product_Name=Turnig y_5000mAh_2S_30C_Lipo_Pack
    Thomas Michelsen 90477788
    Kyosho Mp9 TKI 2
    Team Michaelfox BOMBK

  • #2
    Det har jo imponerende egenskaper med 150A-200A leveringskapasitet, og er nok bare for å kunne støtte det. Spørs om du har tenkt å nå slike utladelser. Ellers går det sikkert fint med 10-12 awg.

    Comment


    • #3
      He he, er jo bare en liten 2wd ; )

      8,5t motor
      Thomas Michelsen 90477788
      Kyosho Mp9 TKI 2
      Team Michaelfox BOMBK

      Comment


      • #4
        Ja tror du er rimelig trygg med litt tynnere kabel Har selv bare vært borti 1:8 motorer som når så høy utladning.

        Comment


        • #5
          8awg blir alt for mye i en 210 8awg bruker jeg i min erevo, men 10-12 burde holde lenge.
          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

          Comment


          • #6
            står litt om kabler her også.da har man noe å sammenligne med:http://www.kullagergrossisten.se/pro...oducts_id=2049

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X