Announcement

Collapse
No announcement yet.

kaputt lipo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kaputt lipo?

    Hei... idag når eg skulle ta med juniorane ut å køyre litt,so målte eg batteriet til eine til (4s batteri) ca 4,1 på 3 av cellene,fjerde var 3,7.sette det på balanseringslading og etter 140 min var det 4.2 på tre og ei med 3.8... so for ut å køyrde litt,sjå om deijevna seg litt,men etter køyring var 3 celler 3.8,den fjerde 2.7... batteriet bula og litt,men ikkje so gale..rekna me det berre e å gå til innkjøp av nytt?skal seiast at det batteriet er 3 år gammalt,og har ligget masse lagra...
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

  • #2
    hmm.. Hvis du sier at det "buler", så hadde jeg personlig kvittet meg med det. Har hatt noen av dem selv. Finn fram ei gamal gryte, en liten dæsj men bensin, og se på showet! Sikkert mange som ikke er enige. Men gøy er det hverfall
    Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

    Comment


    • #3
      hehe,det eg e mest skeptisk til e at cellene e sopass i ubalanse..over 1000mah forskjell på den eine mot resten..koble det til startmotoren i pontiacen å prøve å starte kanskje? hehe..
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #4
        Jeg hadde et 6s lipo batteri hvor 1 celle var veldig lav. Det jeg gjorde var å koble av den cellen på blanserings pluggen. Så satt jeg laderen direkte på den cella. Det funket fint, og nå er batteriet helt ok. Prøv å start den med bilen ja lol
        Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

        Comment


        • #5
          tja,,20$ for et 4cellers hardcase på hobbyking..ette køyrestilen hans kan det no være greit med hardcase og..10 år og full gass med 8ight-t elektrokonvertert..
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X