Announcement

Collapse
No announcement yet.

Parallel brett. Et spm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parallel brett. Et spm

    Bare sjekker for å være sikker . Har det noe å si på hvilken side man hooker opp balanse kabelen mot hvilken plugg man kolbler lipo pakka til ?
    Attached Files
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

  • #2
    Det ville overaske meg stort om ikke det var det.
    kommer jo an på hvordan ting er kopla, men ta samme side du =)
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Ja, hva er samme side da Den første ec5 pluggen.Balanse på H eller V side? Står ingen piler e.l. på selve brettet.

      har prøvd å se på de mange snuttene på tuben, om det er 'gang i ' hvordan det blir koblet opp.

      Men ble ikke så klok på det så jeg stakk ned i bua og prøvde med 2 pakker. Tenkte det blir på samme måte som når jeg lager 'balanse spreder' selv , det er jo samma hvem av lipo pakkene som får hvilken balanse og ladekabel fra 'klysa' med ledninger.
      Første gang jeg har et slikt brett , var ikke så mye slikt når jeg starta med parallel lading. Kjekk og billig sak.
      Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
      Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X