Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bytte til dean, passe på?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bytte til dean, passe på?

    Hei! Jeg har da bestemt meg for å bytte til deans (endelig) og bruker da samme batterier og lader som jeg gjorde får, (Bare bytte fra Ni-Mh til Deans) Er det noe jeg burde/må passe på når jeg bytter?
    DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
    sigpic

  • #2
    Hvorfor ikke bytte til ec3 f.eks. . MYE enklere å lodde.
    living in the fast lane

    Comment


    • #3
      Er bare å bytte, men anbefaler de orginale (ultra deans) de sklir lettere og oser bedre kvalitet.
      Er selv stor fan av deans og synes verken deans eller EC3/5 er vanskelig å lodde.

      Comment


      • #4
        Facebook: https://www.facebook.com/JEAirs0ftOfficialThis is my tutorial on soldering Deans connectors. Follow the directions, its pretty self-explanatory.YOU...
        Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

        Comment


        • #5
          Jepp, skal du ha deans, må du ha originale. Syns bare at ec3/5 er mye enklere å lodde, litt mindre styr enn med deans
          living in the fast lane

          Comment


          • #6
            På deans er det åpent og fint og lodde, på EC3/5 så får du dem ikke inni huset hvis du søler... Hva gjør EC3/5 lettere? Ikke kan du bruke dem igjen heller.

            XT60/90 er vel det designet som er greiest og de pluggene som finishmessig er best pr. idag.
            Martin Sørlie - 1985
            TLR - Absima - Spektrum
            Darkspeed Racing
            www.teamsmallsize.com

            Comment


            • #7
              Originale Deans er jeg fornøyd med, de passer sammen.
              Men på en annen side så har jeg ikke brukt EC3-5 heller

              Originale Deans: man merker at plasten tar noe mer varme enn Kina-Deans gjør, som heller ikke passer sammen, IKKE kjøp de!
              Originale Deans koster god del mer en billigere versjoner men de kan også lett brukes om igjen om de ikke er utslitt. Det kan du ikke med de andre IMO.

              Mest vanlig til bil er vel Deans også (?)
              Jeg bruker Nano-Tech hardcase batterier på 2 av bilene mine som har 4mm bullets lodda i vinkel rett på ESC-kablene istedenfor Deans.

              Deans eller EC3 - 5, begge er vel de beste til bruken din
              5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
              Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

              Comment


              • #8
                [QUOTE=Razer;528437]På deans er det åpent og fint og lodde, på EC3/5 så får du dem ikke inni huset hvis du søler... Hva gjør EC3/5 lettere? Ikke kan du bruke dem igjen heller.???

                joda EC3/5 kan du lett bruke igjen. null problem.
                -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X