Announcement

Collapse
No announcement yet.

Velge lader 220v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Velge lader 220v

    Hei skall ha en lader som lader helst 4 batteri samtidig eventuelt 2 men helst 4, men som går på 220v med andre ord stikkontakt. Gar sett på denne : http://hobbyking.com/hobbyking/store...i_Charger.html Men den går på DC 11~15V går det an å få kjøpt en omformer som man setter mellom laderen og stikkontakten og er det dyrt? Men vil helst ha en som man kan stikke inn i stikkontakten! Om noen vet om en i samme pris klasse sånn CA så setter jeg pris på det.

  • #2
    Jeg har denne og er superhappy ...
    Tar 220V og 12V
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Denne burde passe til laderen, du har linket til:http://www.hobbyking.com/mobile/view...dparentcat=467
      Da blir det fort ikke så dyrt.
      living in the fast lane

      Comment


      • #4
        Om de fire portene kan (og skal) brukes samtidig drar de opptil 50w hver. Når noe drar 200w vil du ha ei 250w-forsyning, så slipper du å lure på hvor lenge den faktisk evner å levere 100% effekt uten å koke over eller finne på annet tull.

        Comment


        • #5
          Ja det er jo meninga at jeg skall bruke alle 4 samtidig seff, mener du at det ikke er bra?

          Comment


          • #6
            Joda, bare sørg for at du har ei strømforsyning som leverer 250W.

            Comment


            • #7
              Originally posted by xilian View Post
              Jeg har denne og er superhappy ...
              Tar 220V og 12V
              Noen som veit om noen som har denne på lager?
              Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
              www.rc-utstyr.no

              Comment


              • #8
                TK sier den er rett rundt hjørnet. Skal se om jeg kan få en beskjed når den er på lager.
                Men det var i alle fall snakk om et par dager.
                Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                - NiceShot.no

                Comment


                • #9
                  Ringte han i går og han sa at han regna med og få det inn om 2 - 3 uker.
                  Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
                  www.rc-utstyr.no

                  Comment


                  • #10
                    Har ordnet seg, smallsize hadde fått inn.
                    Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
                    www.rc-utstyr.no

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X