Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gjøre VXL-regulator vantett?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Biltema har noe sånn som heter "beskyttelsesspray for elektronikk"

    Har hatt en sånn, men aldri testet den på RC....
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • #17
      beskyttelses spray for elektronikk er kretskort lakk i korthet, den vil forhindre korosjon men den hindrer ikke at vannet trenger inn rundt komponenten og den vil heller ikke hindre vannet i å komme til ved bein av kondensatorer osv, så det er perfekt til å isolere under kretskort men oppå kortet så er liquid tape/plastidip etc å foretrekke
      Losi 8ight-B GRP.28/jammin .21rr JR-z9100s+ace 1015super torque
      Losi 8ight-t tekin rx8/t8 1700kv 14.8v@5000mah
      losi xxx-4 g+ tekin rs pro/6.5t

      Comment


      • #18
        Spurte elefun, og de sa at de hadde noe som var det samme som PlastiDip:


        Men er det egentlig det samme som Plasti Dip?
        Jeg sendte de denne videoen:
        Elefun sa at jeg helt sikkert kan bruke demmes på samme måte som på de på videoen bruker Plasti Dip/Liquid tape.

        Bør jeg kjøpe servotetningsmassen til elefun, eller bør jeg prøve å skaffe meg Plasti Dip?
        Traxxas Slash VXL
        Losi Ten-T

        Comment


        • #19
          Originally posted by langtidsminne View Post
          De har vel ikke den med pensel?
          Virker som om de bare har sprayen.

          PS: De plastplatene rundt karosseriet på Slashen har jeg egentlig på slashen min, men det kommer fortsatt fullt av snø inn. Til og med på regulatoren.

          kan du ikke bare ta av regulatoren .. og rulle den inn i plast folie???

          funker fett for meg.. aldri ødlagt en reg. motager eller servo

          Comment


          • #20
            Originally posted by Rc Tralle View Post
            kan du ikke bare ta av regulatoren .. og rulle den inn i plast folie???

            funker fett for meg.. aldri ødlagt en reg. motager eller servo


            Har prøvd dette jeg, det funker jo en stund, men elektronikken blir fort alt for varm... (har ødelagt 1stk regulator på denne måten..)
            Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
            Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

            Comment


            • #21
              Originally posted by SAVAGEry View Post
              Har prøvd dette jeg, det funker jo en stund, men elektronikken blir fort alt for varm... (har ødelagt 1stk regulator på denne måten..)


              hmm... Har aldri blitt varmt hos meg.. men det er litt forskjell på åssen du pakker den inn også... om du kliner folien så stramp at den ligger helt etter.. så blir det varmt.. men bare rulle den løst inn i folie funker fett

              bruker det på alle bilene mine.. til og med tt-01 som jeg bruker på isen.. bli aldri varm den..

              går jo ann og lade seg en tett boks å ha reg oppi også da.


              eller bruke brød pose på hele bilen

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X