Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tåler en fartsreg. å få lodda på 2 kontakter til bat. ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tåler en fartsreg. å få lodda på 2 kontakter til bat. ???

    Hei.. jeg lurte på om det går ann og lodde på en slaks T kobling på regulatoren min.. så jeg kan koble opp 2 batterier... `??

  • #2
    det spørs helt hvordan regulator du har og hva slags batterier du skal bruke. La oss si at du har 2stk 7,2v batterier med 3000mah. Hvis du paralellkobler disse vil du da sitte igjen med 1 stk batteri med 7,2v og 6000mah. Hvis det er dette du vil oppnå så kan du lage en paralellkobling. Regulatoren vil tåle dette.

    Hvis du derimot seriekobler sitter du igjen med ett batteri på 14,4 volt og 3000mah. Da må du ha en regulator som tåler dette.

    Gi oss litt info så skal du få et mer presist svar
    Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

    Comment


    • #3
      jeg har en e-revo som jeg tenkte å sette inn en børsteløs motor i serru.. 1/10 utgaven.. dem med 2 børstemotorer...

      så tenkte jeg å sette inn en av disse systemene..

      - Evil brushless power reverse nosram automatik 10.5T
      eller
      - mamba max 5.5t reg.. mangler motor til denne :P men har en 3900kv jeg kan bruke..


      jeg hadde også planer om og sette inn 2stk. 3300kv børsteløse motorer i den.. men da veit jeg ikke om jeg har en reg som tåler å lodde på en t koblig for å få 2 motorer på en reg. eller om jeg må har 2 regulatorer :S ...

      også lurte jeg på.. kanksje jeg bare kan lage en T kobling til batteri ? en kobling som går inn på regulatoren.. også to utak... da får jg joo 2 bateri på en reg. men tåler dette det ? :P

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X