Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvem børsteløst system?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvem børsteløst system?

    Hei!

    Har tenkt å koste på meg et børsteløst system. Lommeboka er ikke så veldig stor, så jeg har funnet to rimelige sett. Der jeg lurer på hvem som er best:

    Sett 1

    Sett 2

    Motor og esc skal bli brukt til drifting, og kanskje touring senere. Hvem ville dere valgt?
    Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

  • #2
    Motoren i sett 1 er en 540 motor, mens det andre er en 380 motor. Ellers så er regulatorene like. Alle eZRun motorene med hele turns (og kjøleribber) er 380 motorer. Disse får du mye billigere på eBay. Rundt 600,- inkludert frakt og merket som gave.
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

    Comment


    • #3
      b2b har fått ganske mye pryl for dårlig med levering og annet (søk),
      så den shop'en ville jeg styrt unna.
      Billigste jeg har funnet i Norge hittil er fra hobby24.

      Koster ca. 1200 (29 i frakt?) og det er ikke ille.

      Har selv testet comboen (8,5T) litt på min Anderson M5 og det funker
      knall så langt i alle fall. Sjekk ut det.. Eller Ebay som det blir nevnt her.
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #4
        ok, da blir det et av setta på morfars.dk da, pga jeg ikke har paypal konto, heller ikke mine foreldre.

        Men der kommer nok et spørsmål; skal jeg gå for 5,5T eller skal jeg gå for 8,5T? Er redd 5,5T blir overkill. Kan kanskje legge til at den skal stå i TT-01 blant annet.
        Last edited by MacGyver; 30 January 2010, 17:48.
        Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X