Announcement

Collapse
No announcement yet.

problem når jeg kobler 2.4GHz til Esc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nå tuller du

    Da jeg leverte den til deg hadde du 2,5 grader toe in bak, og 0.5 toe ut fremme.
    Asgeir Kinn 1979
    RRR - RB - 4PK

    Comment


    • #17
      Nope, er dønn seriøs, spør Ivar! Med mindre du målte før du solgte den? For vi kunne tydelig se at de pekte utover.

      Men drit nå i det. Den funker fett nå.. Ikke noe å lage styr utav..
      Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
      O.sæland hobby

      Comment


      • #18
        Hmmm

        Var de de plast dingsene som var satt feil vei i c-hubbene da ?.

        Jeg mente jeg hadde den i setup stasjonen etter at jeg hadde bygget den igjen.. Men kan hende det var kun camber jeg gikk over. Merkelig at jeg ikke så det selv.. Men men... Hvilke dekk kjørte du?. Fikk du skikkelig feste?
        Asgeir Kinn 1979
        RRR - RB - 4PK

        Comment


        • #19
          Kan stemme at det var noen plastgreier som satt feil ja! Jeg er forferdelig til å forklare, men jeg kan prøve det jeg kan.

          Viss du tenker metallstangen som går igjennom bærearmene (bak). På hver ende av de, så er det plastkuler, som videre går inn i en slags plasthylse som er inne i en metalldings (tror jeg mangler noen rc-fremmedord her) De plasthylsene var satt feil. Altså de som er bak framme, og de som er framme bak. Jeg og Ivar så tydelig at disse pekte utover, og bytta de om (til slik vi gikk ut ifra at dem måtte vær). Og nå kan vi se at dem peker innover slik dem skal.

          Brukte dekka som følgte med + en dæsj med dekksmøring. Føler de satt godt. Fikk mer enn nok grep følte jeg.
          Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
          O.sæland hobby

          Comment


          • #20
            Nja...

            Du bør gjerne ikke bytte dem om slik, men heller snu de som sto bak slik at hullet på de bak ligger mot bak dekkene.. Da blir det større avstand mellom akslingene bak, en det det er fremme...

            Oppsummering:
            De plast foringene som har et hull i midten skal stå fremme. Dem som har hull mot et av ytter punktene skal stå bak, med hullet bort fra center av chassie. Da vil du få større avstand mellom bærearm akslingen bak en det du har fremme.

            Mener det er en oversikt over dette i instuksjons manuallen.. Du fikk med flere av de plast foringene. Alle disse er forskjellige, og er markert med bokstaver f.eks A, F, D osv. Finn en kombinasjon som gir ca. 2,5 eller 3 grader toe in.
            Asgeir Kinn 1979
            RRR - RB - 4PK

            Comment


            • #21
              Da skrudde jeg opp bilen for å se hva jeg hadde skiftet på. Nå er bilen med foringene ut bak, og i midten fremme, akkurat som du sa.

              Btw, manualen har jeg ikke fått.
              Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
              O.sæland hobby

              Comment


              • #22
                manual

                Den har jeg heller ikke, men den laster du ned her.



                Asgeir
                Asgeir Kinn 1979
                RRR - RB - 4PK

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X