Announcement

Collapse
No announcement yet.

inferno gt elkonvertering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    film......
    Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
    tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

    Comment


    • #17
      Jeg skrev tidligere om hva vi bygde om. Jeg har ikke hatt problemer med diffene mine, men kompisen min har slitt ut to sett senterdiffer. Det ene gikk da han drev å flådde rundt uten mål og mening med 6-cell. Fra stillestående ble bilen nesten airborne med fullt pådrag, den rett og slett hoppet igang. Det likte ikke diffen no særlig og tok kvelden. Den neste gikk antakeligvis med for hardt satt mekanisk brems på framhjula, noe som jo ga for mye motstand og slet ut diffen tilslutt.

      Jeg holder på å bygge en ny BL IGT1, og den blir som den forrige, med Bazooka senterdiff, y-kabel og mekanisk brems på framhjula. Det største problemet vi har med disse bilene er dekkforbruket. Vi har landet på GRP sine dekk, men etter jordskjelvet i Japan, sliter visst flere med å få tak i dem. Originale dekk og Ansmann dekk er ikke brukbare. Vi har prøvd et sett med foam-hjul, og det gikk ganske bra, men vi sliter litt med å få tak i flere sett. Dette gjelder selvfølgelig for kjøring på bane og optimalisering av bilen, men for generell flåing er det det samme hva en bruker til dekk, da er det kanskje greit å tenke litt økonomi oppi det hele.

      Håper nå på en tørr og fin høst så vi får kjørt litt mer. Har vært skikkelig lite 1/8 bane i år pga regnet.

      Har en plan om å lage setup sheet en dag, og da kommer den inn her, men det kan nok ta litt tid.

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X