Announcement

Collapse
No announcement yet.

sensorbasert børsteløst system som smeller?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sensorbasert børsteløst system som smeller?

    Fikk idag novak moongoose systemet mitt i posten, programerte det og alt funket greit. mangler pinion, så det ble ingen prøvekjøring, men monterte det i bilen, og skulle teste en ekstra gang for moro skyld, hadde naturligvis glemt å sette i sensorpluggen eller hva det kalles, og regulatoren tok VELDIG kvelden, kom omtrent flammer ut og den spydde ut illeluktende røyk, samtidig som enkelte av ledningene som var lodda fast løsnet Velvel, bestilte nytt sett.. billig på rcmart Uansett, er dette noe som skal skje hvis man glemmer å sette i denne pluggen? er ikke første regulatoren jeg har ødelagt, men den forrige var en reedy-sak... har en velineon-sak også, men den hadde samme symptomer som reedyen, den gikk bare på "tomgang"... novaken virket lovende, derfor gir jeg den en sjans til..

    mvh oddi

  • #2
    Det er slett ikke sundt å kjøre et sensor system uten sensorkabel nei! Har selv glemt det etpar ganger, men da på 540 combo. Den tålte et raskt gasspådrag iaf.. Uten at det skjedde noe mer...

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • #3
      dette skjedde hos meg og på en hpi competition 5.5t motor og LRP spehre competition regulator. kobla til å det røyk noe jævlig for å si det mildt.men det funker jo sånn tåle greit etterpå. koblet alt opp i bilen med alle kabler å alt som hører til. sensor å hele sulamitten. men nå må jeg dytte bilen i gang. nesten som det skulle være et dødpunkt på motoren som den ikke klarer å starte i fra.

      noen som har noe ide på hva dette kan være? er det noe som er ødelagt eller er det en justeringsak på motor eller regulator?
      Ole Kristian Blix
      Kana\Hurum

      TOFTE RC KLUBB

      MST XXX-D VIP SSG EDITION , G-made sawback, AXIAL SCX10, Tamiya M03 og M05

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X