Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bil styrer, men gass fungerer ikke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bil styrer, men gass fungerer ikke

    Hei
    Har nå to biler med samme problem. Jeg får ikke til å gi gass. Da skjer det ingen ting. MEn styringen svarer den på. Så lurer på om det er noe feil med regulator, og om den evt kan resettes eller slikt?
    Noen som har en "hvordan feilsøke regulator" beskrivelse som jeg kan bruke?

    ene bilen er en E-maxx med orginal regulator og motor. (kjøpt for et par år siden)
    Den andre er en E-maxx som er oppgradert til børsteløs med denne;
    Raptor 50, T-Rex CCPM, ARC Jupiter, CombatWing- RIP, SlowStick, Mini FunatanX, Nikko Rocket Racer- RIP, Losi LST, Losi XXX-CR, Losi XXX-4 G+, Hyper 7 PCR, 2xNikko Hercules
    Bjørnar Kvello Hansen, 1977

  • #2
    den børstelause ville eg sjekka batteriet,om det ev kan være nåke lipo cut som slår inn,den andre ville eg muligens sjekka motorane,då dei har en lei tendens til å ryke..ev prøv å sette opp esc på nytt..http://traxxas.com/sites/default/fil...ons-2008_0.pdf
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Takk for tips. har printet ut og skal feilsøke på dette i helgen.
      Raptor 50, T-Rex CCPM, ARC Jupiter, CombatWing- RIP, SlowStick, Mini FunatanX, Nikko Rocket Racer- RIP, Losi LST, Losi XXX-CR, Losi XXX-4 G+, Hyper 7 PCR, 2xNikko Hercules
      Bjørnar Kvello Hansen, 1977

      Comment


      • #4
        fant du ut av det her eller??? jeg har samme problemet i min slash 4x4...
        traxxas slash 4x4 - ta05 drift(selges)

        Comment


        • #5
          jeg har og et slikt i min rustler.
          Ole Kristian Blix
          Kana\Hurum

          TOFTE RC KLUBB

          MST XXX-D VIP SSG EDITION , G-made sawback, AXIAL SCX10, Tamiya M03 og M05

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X