Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslag til ny ESC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forslag til ny ESC

    har i dag en mamba max esc, og castle neu 1406 motor.. har kjørt på 3s, litt overkill med power, men morro..1:10 dette.

    men nå har esc ryki, selve escen fungerer jo egentlig, men var så uheldig at ledningen til av/på knappen til escen røyk rett av kretskortet, og dro med seg en bit, så får ikke lodda det på igjen..

    så da er jeg på utkikk etter en ny en.

    er det da lurt å gå for en som jeg hadde, eller er det andre alternativer som også er gode?
    som holder. og ikke er så halv gærne i pris..
    Tamiya Keen Hawk(DF-03)/m Mamba Max 5700kv og 3s lipo = brent diff

  • #2
    Trenger du ny esc bare fordi at av/på knappen ikke funker?
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      neste riktig.. siden ledningene til av/på knappen har blitt rivd av fra kretskortet, så tok de også med en bit som gjør det umulig å lodde de på igjen..og når jeg da ikke får skrudd på esc`n så får jeg jo ikke brukt den heller..
      Tamiya Keen Hawk(DF-03)/m Mamba Max 5700kv og 3s lipo = brent diff

      Comment


      • #4
        Du kan returnere den og betale litt i mellomlegg for en mamba max pro, ellers så har du div billige kina escer, men de er ikke like raffinerte har jeg erfart.. f.eks xerun 150amp jeg nylig skaffet meg går rett i revers hvis man dobbel tapper bremsen i fart, ikke akkurat ideelt for drivverket og esc\motor. Samt at lipo cut offen er helt på bærtur og ikke like programerbar.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X