Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problem med fartregulering på radiostyrt bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem med fartregulering på radiostyrt bil

    Er nokså fersk når det gjelder radiostyrt utstyr.
    Kjøpte for litt sida ein HBX monster truck 4wd av denne typen: http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?...terTruck%204WD

    Har store problem med å få denne til. Er totalt brukt maks 30 minutt.
    Skrur først på fjernkontrollen, deretter bilen. Av og til begynner så bilen å gå for full speed. Skrur eg av fjernkontrollen så stoppar den.
    Etter å ha lest på nettet har eg prøvd å reprogrammert fartregulatoren. På denne står det LM-406FB.
    Har kobla frå motoren, skrudd på, trykt på setup-knappen - gitt full gass forover - trykt på nytt - gitt full gass bakover - trykt på nytt.
    Av og til har dette gitt bra resultat, men berre i kort tid. Skrur eg på etter nokre timar er det same problemet på nytt.

    Av og til står den stille, men responderer ikkje på fart, kun på sving. Likevel kan den plutseleg skyte fart og samme leiken er i gang på nytt.
    Men etter reprogrammering er det ikkje sikkert det vert betre, berre av og til.

    Bør også nevne at har pleidd å skru ned maks fart (EPA) på fjernkontrollen pga av ein 5 åring som har prøvd litt. Men reknar med at det er meiningen å kunna justera på denne under bruk.

    Tips og forslag mottas med takk...

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X