Hei,
Jeg prøvde min HPI E-Firestorm flux for første gang. Satte meg ned med manuael mens jeg ladet opp ett batteri.
Leste nøye trinnene som var relevante for meg.
Tiden er kommet, batteriet er ladet "nok" for oppsett av ESC og en liten test av hva bilen har å by på.
Følger manualen til punkt og prikke.
Sender på, holder inne fulle gass, kobler til LiPo og lytter til signalene, så er det full revers, og så skal man slippe gassen.
De tre punktene er satt opp. Eller er de det? Dette var noe jævla knot, for den ville aldri gi meg de riktige lyssignalene.
Men greit nok, jeg prøver bilen. Forover så er den ikke i nærheten av å ha hjulspinn eller forhjulsløft. Den bare lunter av gårde.
Bakover derimot, da skyter den fart og har ikke feste for fem flate øre.
Alt av utstyr er enig i at forover er forover og høyre er høyre osv.
Noen som har noen tips?
-Thelle-
Jeg prøvde min HPI E-Firestorm flux for første gang. Satte meg ned med manuael mens jeg ladet opp ett batteri.
Leste nøye trinnene som var relevante for meg.
Tiden er kommet, batteriet er ladet "nok" for oppsett av ESC og en liten test av hva bilen har å by på.
Følger manualen til punkt og prikke.
Sender på, holder inne fulle gass, kobler til LiPo og lytter til signalene, så er det full revers, og så skal man slippe gassen.
De tre punktene er satt opp. Eller er de det? Dette var noe jævla knot, for den ville aldri gi meg de riktige lyssignalene.
Men greit nok, jeg prøver bilen. Forover så er den ikke i nærheten av å ha hjulspinn eller forhjulsløft. Den bare lunter av gårde.
Bakover derimot, da skyter den fart og har ikke feste for fem flate øre.
Alt av utstyr er enig i at forover er forover og høyre er høyre osv.
Noen som har noen tips?
-Thelle-
Comment