Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan montere kjøleribber på Hobbywing 120a??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan montere kjøleribber på Hobbywing 120a??

    Har Hobbywing 120a som har stått i 12rn min med 1S, men den er uten kjøleribber for å få plass. Kjøleribber og vifte fulgte med i esken.
    Noen som vet hvordan dette monteres??? Må jeg åpne esc og fjerne kjøleplata som ligger der nå og sette inn ribbene der?? Eller skal det limes på oppå plata??
    Vet enda ikke hvilken motor jeg skal ha i buggyen, men regner med det blir noe rundt 6,5t, og da tipper jeg at minst ribbene må på med 2S?? Trenger jeg vifta også?? Ser jo for meg at småstein og dritt fort finner veien i vifta og ødelegger den..???
    Espen Jensen
    -----------------------------------------------------
    Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

  • #2
    Bruke tynn dobbeltsidig tape som tåler varme, liger med i esken... Eller tape som inneholder polypropylen typ i fra Biltema nr 29-300.

    Comment


    • #3
      Takker, så det lå tape i esken, men trudde først den var til å feste esc i chassiset, å kom på at den hadde æ jo brukt
      Har nettopp fikset det.
      Espen Jensen
      -----------------------------------------------------
      Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X