Announcement

Collapse
No announcement yet.

hva funker best?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hva funker best?

    Hei.har hpi sin børsteløs motor og esc,motorn er på 5900kv men har ikke peil på hva mange turn det er på den,akkuart nå så står dette i xary bilen,har en Hpi sprint flux som jeg tok motor og esc fra og satta i xrayen,tenker og kjøpe meg denne motoren som er linka til nede,en 9 turn med litt over 4000 kv,hva burte jeg bruke,hpi skal bli drifter så lurte på hvem av disse 2 motorene skal hvilken bil?




  • #2
    HPI 5900kv motor er 9turn den også...det finner man ut etter hvert hva du liker best..folk bruker 3.5 turn til tourning og 8.5 til drifting som regel vel, spørs veldig mye på åssen bil og setup du bruker

    foresten så har Elefun tilbud på samme combo pluss at det følger med 5200mAh lipo batteri til samme pris
    http://petitrc.com/

    Comment


    • #3
      5900kv blir vel meir i området 5.5t tenker eg..
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #4
        Originally posted by carish View Post
        5900kv blir vel meir i området 5.5t tenker eg..
        Hvilken combo har elfun med batteri? så da er Hpi motoren mellom 5.5 t og 9? hehe :P

        har lyst til og sette tilbake hpi motor og esc tilbake i sprinten,esc blir varmere i xrayen og dårligere bremser av en eller anne grunn,men har ikke lyst på noe dårligere krefter eller hastighet,defor er jeg litt usikker på denne comboen jeg linker til.

        Comment


        • #5
          den komboen du linka til blir tregare enn 5900 motoren...gå for ca 5.5t du...
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #6
            Originally posted by carish View Post
            den komboen du linka til blir tregare enn 5900 motoren...gå for ca 5.5t du...

            denne da? http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=16918 men da trenger jeg programerings kort også

            Comment


            • #7
              denna blir omtrent som den du har..kv er omdreininger pr volt,so 5900 motoren din på 2s blir då 5900 ganger 7.4 og denna blir 5700 ganger 7.4..
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #8
                Originally posted by carish View Post
                denna blir omtrent som den du har..kv er omdreininger pr volt,so 5900 motoren din på 2s blir då 5900 ganger 7.4 og denna blir 5700 ganger 7.4..
                Bedre kvalitet også ? du vet ikke om noen andre sider fra norge som har en grei combo alla denne til en litt rimligere ?

                Comment


                • #9
                  kvaliteten er vel den samme då hpi motoren er en catle motor med anna navn og farge...
                  Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                  Comment


                  • #10
                    Kikk litt på filmene til en av verdens beste:

                    Tamiya Racing Factory Team driver and new European Champion Jilles Groskamp gives us the lowdown on how he prepares his race winning Tamiya TRF416WE. In this...
                    http://petitrc.com/

                    Comment


                    • #11
                      Der klarte jo hpi esc og brenne opp.hva nå,har jeg garanti på dette enda?

                      Comment


                      • #12
                        Åssen kan vi vite om du har garanti på den ? har du ikke kvittering eller snakket med forhandelen
                        http://petitrc.com/

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Bastard View Post
                          Åssen kan vi vite om du har garanti på den ? har du ikke kvittering eller snakket med forhandelen
                          laga egen tråd om denne saken

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X