Announcement

Collapse
No announcement yet.

Speed Passion Reventon Pro vs Hobbywing Xerun V3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Speed Passion Reventon Pro vs Hobbywing Xerun V3

    Hei!

    Jeg lurer på disse ESC'ene.

    Speed Passion Reventon Pro og Hobbywing Xerun V3.

    Er begge to bra?

    Jeg ville vel kanskje aller helst ha Orion R10 Pro,men den må jeg kjøpe fra USA og den blir endel dyrere.

    Speed Passion og Hobbywing selges i hong kong, og blir endel rimeligere.

    Jeg vet også Orca er veldig populær.

    Kom med erfaringer,innspill...
    Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

  • #2
    Speed Passion Reventon Pro vs Hobbywing Xerun V3

    Jeg kjører med Speed Passion Reventon, og er kjempefornøyd med den.. Har desverre ikke noen erfaring med de andre..
    Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
    Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
    enRoute Berg JXR003
    Losi 5ive - BZM Super 50

    Comment


    • #3
      De er vel bra alle du nevner. Hobbywing beviste vel brukbart under VM i sommer at de lager produkter som ikke står tilbake for noe annet. De står vel bak en del (eller alle?) av regulatorene til Speed Passion også. Jeg har hatt flere Hobbywing regulatorer og et par motorer, og aldri hatt noen problemer.
      Team RC Companiet - Minicupen.no
      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

      Comment


      • #4
        Hobbywing og Speedpasion er fra samme "fabrikk", så det er the same shit.
        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X