Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tekin RX8 esc vifte problemer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tekin RX8 esc vifte problemer

    Hei har problemer med viften på esc min, har kjørt uten hele tiden før men har nå kjøpt inn vifte, problemet er at viften går i det jeg slår på strømmen, men etter esc har pipt i starten så stopper den og starter ikke igjen, har prøvd på 4stk forskjellige vifter så er ikke viften som er problemet. Noen som har vært borti noe slikt før? Evt har noen gode tips?
    1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

  • #2
    Jeg har rx8 gen2 , og der er det auto på viften. Den starter når du skrur på , og går da kun når det blir varme i esc. Logg inn med hotwire og sjekk det.
    Magne Follaug ,Porsgrunn Tlf: 40607217 - www.follaugrc.no post@follaugrc.no
    Team Durango Dex210 - DESC- XRAY XB4 Mugen MBX6-ECO
    Tekin - Vampire - Sanwa - dBoots - www.mustit.no FB FollaugRC

    Comment


    • #3
      Okei, skal teste i kveld om den går når det blir varmt, trodde den skulle gå hele tiden skjønner du, har ikke noe hotwire till den dessverre :/
      1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

      Comment


      • #4
        Dette er helt normal oppførsel for viften på RX8

        Den skrur seg på ved behov.

        Bent
        Xray XB8 | Xray XB8E | Xray XB4 | Xray XB4 2WD | Xray T4 | Xray X12
        Xray Factory Team | ORCA Factory Team | FX-Engines Factory Team
        Hudy | Sweep Racing | Maxima Fuel | Antrade.no | rcMart.com | YeahRacing | IB-Prostart | Freqeskinz.com
        Follow Malin on Facebook

        Comment


        • #5
          Originally posted by Rcspektrer1 View Post
          Okei, skal teste i kveld om den går når det blir varmt, trodde den skulle gå hele tiden skjønner du, har ikke noe hotwire till den dessverre :/
          Anbefaler å anskaffe hotwire, da får du en helt annen kontroll over ESC'en din og du kan lage (lagre) deg forskjellige setup og sjekke andre ting du har behov for
          5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
          Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

          Comment


          • #6
            Var som dere sa vifta funka når den ble varm hvilke andre muligheter kan man justere med hotwire systemet da?
            1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

            Comment


            • #7
              Originally posted by Rcspektrer1 View Post
              Var som dere sa vifta funka når den ble varm hvilke andre muligheter kan man justere med hotwire systemet da?
              Alt, dvs alt som er verdt å justere, bremser, gass/ bremsekurver, Batteritype, LiPo-cut off, timing etc. Mye
              5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
              Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X