Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ødelagt ESC på slash

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ødelagt ESC på slash

    Har akkurat kjøpt en Traxxas slash med Tenshock 3400k motor og turnegy trackstar 120 esc. Prøvde bilen ordentlig for første gang i dag og etter å ha brukt et 7600mah s2 batteri og halvveis inn i neste så stoppet bilen uten noe mer om og men..... Har demontert motor osv for å sjekke og finner ingen feil med den. Motoren snurrer lett og med å korslutte tilkoblingen er den tng å snurre.
    ESCèn har samme lys som tidligere men når jes skrur på strømmen på bilen å den komler seg sammen med kontrollern så mangler et muntert pip....
    Når jeg gir gass så skifter fargen på lyset på esc men ingeting skjer. Har målt med multimetret og finner ingen spenning ut av esc. Kan jeg konkludere med noe?
    Og ikke minst er esc for liten for den motorn egentlig?

  • #2
    Hei Jenssen.

    Tror du bare må kjøre det på kontoen for variabel kvalitet. Jeg og kjørekompisene mine har erfart dette med tre stk trackstar ESC´er. De varer i uker, måneder eller år - litt bingolotto der altså.
    sigpic Kenneth Skulstad
    70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

    Comment


    • #3
      Det var nok esc som var ødelagt ja kjøpte ny som takler 150A og alt i orden
      Drit irriteranes at den plutselig bare tar kvelden men sånn e det vel....
      blei en http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=26654&

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X