Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med esc eller ?Motor pulserer kun vil ikke gå jevnt batteri (feilkoblet)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Problemer med esc eller ?Motor pulserer kun vil ikke gå jevnt batteri (feilkoblet)

Hei

Problemer med esc / motor eller sender eller mottaker. Motor pulserer kun vil ikke gå jevnt . Tror jeg fikk koblet + på minus (feilkoblet)

har problemer med rc bilen . Har fått feilkoblet batteriet til esc . Har prøvd med ny esc og annen motor .

fungere fint å svinge. Men står bare å hakker når enn prøver å kjøre framover. Står bare å pulserer. Likt i reverse.

hva Tror dere er galt ?

esc og motor er fra eBay. Billig brushless . Batteri er 3300 NiMh

har film men får ikke lastet den opp. Motoren står å vibrerer når en prøver å speede

Lloyd Skår Bringsdal. 89 modell.
    E36 320iaM

Kan fort være batteriet ditt også... Ladet? Gammelt? Ødelagt?
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

Comment

Har prøvd med begge batteriene . Batteriene er kanskje 5 år men lite brukt . Ene batteriet hadde ikke den tamiya koblingen så det jeg koblet feil inn i esc
      E36 320iaM

Comment

5 år gamle batterier som har ligget uladet kan fort være helt ubrukelige..
        Prøv nye batteripakke
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

Comment

OK vurderer å kjøpe 2s lipo og lader fra eBay

men kjedelig hvis noe annet har tatt skade . Av feil koblingen. Kan mottaker i bilen være delvis defekt motorene .eller heller du mest mot batteriene.
          E36 320iaM

Comment

Kan vel muligens måle batteriene etter lading og ved belasting fot å sjekke de ?

Ingen i område Mandal vest agder som jeg kjenner så jeg kunne prøvd ett annet batteri.

syns bare der er kjedelig å handle nye batteri og lader hvis ikke der er det som er problemet og jeg må koste på bilen mer
            E36 320iaM

Comment

Working...
            X