Announcement

Collapse
No announcement yet.

2,4 Ghz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2,4 Ghz

    Hei!


    Har tenkt å kjøpe meg en 2,4 Ghz radio.(tower hobbies sin)
    Er det slik at man må ha digitale servoer med 2,4ghz? eller kan jeg bare fortsette å bruke de "analoge" servoene mine da?

    Noen som har prøvd ut denne towerhobbies radioen?


    Takk for svar!
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

  • #2
    har du link til denne towerhobbies radioen?

    Funker helt fint med analoge servoer, men etter hva jeg har skjønt så virker ikke endepunkt justering og sånt med analoge servoer? Mister ihvertfal en del funksjonalitet ved å benytte analoge fremfor digitale, men husker ikke nøyaktig hva i farten... men funker gjør det
    Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

    Comment


    • #3
      Fant den towerhobbies radioen nå, hvis det er den uten skjerm du tenker på? til 80 dollar.

      Ta heller en titt på r2hobbies.com. De selger en 3-kanals til enda lavere pris. Har denne selv og den funker helt knall. God rekkevidde og har enda til gode å ha noe glitch på den.I tillegg er den jeg snakker om en computer radio, med display og masse innstillinger. flere modellminner og lignende. Så slipper du å stille inn knottene hver gang du bytter fra en bil til en annen
      Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

      Comment


      • #4
        Originally posted by jorgenms View Post
        Fant den towerhobbies radioen nå, hvis det er den uten skjerm du tenker på? til 80 dollar.

        Ta heller en titt på r2hobbies.com. De selger en 3-kanals til enda lavere pris. Har denne selv og den funker helt knall. God rekkevidde og har enda til gode å ha noe glitch på den.I tillegg er den jeg snakker om en computer radio, med display og masse innstillinger. flere modellminner og lignende. Så slipper du å stille inn knottene hver gang du bytter fra en bil til en annen

        Oi den var ikke dum nei!
        Har sett på den før, men la ikke merke til at den var såå billig!
        tror jammen jeg bestiller en slik om ikke lenge
        Grunnen til at jeg tenkte på tower hobbies sin var at jeg skulle kjøpe en bil samtidig, men denne blir jo billigere uansett!

        Takk for all hjelp og takk for tipset!
        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

        Comment


        • #5
          bare hyggelig er en tråd om den på forumet her. Heter "grisebillig 2,4ghz". Du kan jo lese litt der så får du et bedre inntrykk av hva folk syns om den før du kjøper
          Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

          Comment


          • #6
            Jeg får til å justere endepunkt med min 2,4 ghz radio, selv om jeg kjører med analoge servoer....
            Fersk Large Scale kjører.....

            Comment


            • #7
              Originally posted by LordPalo View Post
              Jeg får til å justere endepunkt med min 2,4 ghz radio, selv om jeg kjører med analoge servoer....
              Hmm... jaja da er det iallefall ikke tvil om at jeg skal ha en....
              Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
              Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

              Comment


              • #8
                Hvis ikke selger jeg en DX3.0 Hvis det er inntressant, linket til salgs annonsen!

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X