Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobby King GT-2 2.4Ghz 2Ch sender?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hobby King GT-2 2.4Ghz 2Ch sender?

    hei er det noen av dere som har erfaring med HobbyKing online R/CHobby Store sine sendere og mottakere?
    Tenker da spessielt på "Hobby King GT-2 2.4Ghz 2Ch" ettersom denne og resten av HobbyKing's egenproduserte sendere og mottakere selges utrolig billig?

  • #2
    Egenprodusert og egenprodusert. De selges da andre steder, blant annet hos RCMart og her i landet til en langt dyrere penge. Jeg kjenner til et par stykker som har sånne, og meg bekjent har de ikke opplevd noe negativt.
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

    Comment


    • #3
      ok, kanskje ikke helt egenprodusert da
      vurderte å kjøpe en slik en, men etter en heller dårlig opplevelse med en eurgle billigradio ville je høre litt rundt, for har ikke lyst at rattet i min neste radio skal knekke under kjøring

      Comment


      • #4
        Jeg har både Hobby King GT-2 2.4Ghz til bil, og Hobby King 2.4Ghz 6Ch til fly. knallfornøyd med begge, ikke hatt problemer med verken rekkevidde eller forstyrrelser. Eneste negative er at balanserors-potmeteret til flyradioen har fjusket litt. sikkert bare produksjonsfeil eller noe. Det gikk i allefall over av seg selv.
        Annet en det er jeg knallfornøyd!

        Comment


        • #5
          er med i en stoor rc-klubb på ca.75 medlemmer og maange av de har denne radioen og en del av de hakker og noen ganger så vil de bare ikke funke når man gir gass...
          BIL:
          HPI-RACING: Hot bodies tc cyclone 1/10 - dx3s, hpi baja 5sc ss 1/5 - dx3s, hpi sprint 2 sport 1/10 - dx3s, hpi blitz 1/10 - dx3s, savage x4.6 reverse
          TEAM LOSI: micro-t 1/36, Strike sc 1/10 (selges)
          HBX: rock crawler 1/8 (selges)

          Comment


          • #6
            selv så anbefaler jeg spektrum dx3e: http://shop.smallsize.no/product_inf...c84c08b34c47f5
            BIL:
            HPI-RACING: Hot bodies tc cyclone 1/10 - dx3s, hpi baja 5sc ss 1/5 - dx3s, hpi sprint 2 sport 1/10 - dx3s, hpi blitz 1/10 - dx3s, savage x4.6 reverse
            TEAM LOSI: micro-t 1/36, Strike sc 1/10 (selges)
            HBX: rock crawler 1/8 (selges)

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X