Announcement

Collapse
No announcement yet.

4PK Problemer....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4PK Problemer....

    Har fått en 4pk i hus men har støtt på litt problemer med å bruke den i SCXen med 604 mottakeren, den er linket og gode greier, så står bilen i noen dager så krever mottakeren at den må bindes på nytt, men den klarer ikke å binde seg så lenge den står i SCX. Men med en gang eg flytter mottakeren over i en annen bil binder den direkte... Noen som har en forklaring?
    Eg har og brukt senderen med en 603 mottaker i Bajan uten noen problemer.
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

  • #2
    men 603'n har ikke samme innstillinger for overføring som 604'n.
    Kanskje det kan være noe med moduleringen eller hva det heter.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #3
      Kanskje det er du som ikke slår radioen av og på etter å ha byttet modell?? kan fort bli lurt der...
      Alternativt kanskje valgt feil c1 og 2 eller hva det het for no..
      tan
      Tor Arne Nicolaisen GMBK

      Lei av å knuse motstandere!

      Comment


      • #4
        Den blir stengt av for hver gang, har og ikke brukt senderen uten å bytte modell fra minnet på sender.. Skjønner ikke det der, men skal se på den med modeleringen. 603 og 604 skal visstnok virke om hverandre mot 4pk i følge Futaba sine hjemmesider....
        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

        Comment


        • #5
          Sjekk rxsys i menyen. Der kan du velge rx system. De gamle 03 mottakerne skal stå i c1 modus. Den nye 04 skal stå i c2 modus. Og som tan20 sier, husk å slå av/på radioen etter du har valgt en annen modell. Altså har du en bil med 03 og så etterpå velger en ny modell med 04 mottakeren i radioen så velger den ikke automatisk rxsys. Etter du har byttet modell må du slå av/på radioen for at den skal bytte rxsys automatisk.
          TEAM ELEFUN

          Comment


          • #6
            Takker så mye Extra, Det gjorde susen
            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X