Announcement

Collapse
No announcement yet.

mix på spektrum DX3.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mix på spektrum DX3.0

    heisann, noen som vet om det går å sette opp spektrum DX3.0 til å sende ut et signal på 3'dje kanalen når throttle'n går til nullposisjon?

    og vil dette signalet kunne kjøre en servo?

    svar vil bli satt stor pris på

    plejmo
    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
    Smått&Rått Harstad

  • #2
    DX3R tror jeg kan dette, men tror ikke de andre kan gjøre det, 3S kan ha AUX til og ha utlag på svingingen.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      tusen takk for svar kjipe greier :/

      du vet ikke tilfeldigvis om det går ann å sette på en eller annen dingseboms for å få dette til å kunne gå?

      plejmo
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

      Comment


      • #4
        nja, spørs hva du skal ha den på, Men en Y splitt kan kanskje hjelpe ? Da vil den reagere med gass servo evnt.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          har planer om å lage eksospotte med ettertenning til driftebilen. derfor vil jeg ha et signal til en servo i det jeg slipper gassen, men ikke ha signalet til å stå konstant på hvis throttlen er i 0posisjon. slik at en servo vil tenne den elektriske tenneren i en lighter, i det jeg slipper gassen, for så å gå tilbake i nullposisjon så å si med en gang

          plejmo
          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
          Smått&Rått Harstad

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X