Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøperåd radio + servo til 1:10 bil (tamyia)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøperåd radio + servo til 1:10 bil (tamyia)

    Hei!

    Jeg har bestilt meg ett par Tamyia biler (df03ra og TA05R-S)

    Til dette trenger jeg selv følgelig enten 2 billige radioer for begge bilene, eller en noe dyrere som jeg kan switche mellom. (Kjøpe ekstra reciever og servoer)

    Men siden jeg er helt blank (har ikke holdt på med RC siden forrige årtusen) så trenger jeg noen råd.

    Råd om radio, mottakere og servoer i forskjellige prisklasser samt "anbefalt" for disse bilene ønskes!

    På forhånd takk
    tabalizer er en 73 modell med sans for italienske biler og dronefly | Tamiya DF03RA Lancia Delta HF Integrale | Tamiya TA03RS Lancia 037 Rally | Tamiya M-06 Alfa Rome Giulia Spring | Losi XXX SCT | Kyosho DRX Lancia Stratos WRC | Kyosho ST-2 SandMaster | Parrot AR.Drone

  • #2
    Takk for gode råd! *host* Etter å har gravd litt på egenhånd (noe som forsåvidt var svæt lærerikt) så har jeg valgt å gå for

    Radio: Spektrum DX3S
    Mottaker: SR3300T med telemetri
    Servo: Vurderer Hitech sin HS5x serie...
    tabalizer er en 73 modell med sans for italienske biler og dronefly | Tamiya DF03RA Lancia Delta HF Integrale | Tamiya TA03RS Lancia 037 Rally | Tamiya M-06 Alfa Rome Giulia Spring | Losi XXX SCT | Kyosho DRX Lancia Stratos WRC | Kyosho ST-2 SandMaster | Parrot AR.Drone

    Comment


    • #3
      Originally posted by tabalizer View Post
      Takk for gode råd! *host* Etter å har gravd litt på egenhånd (noe som forsåvidt var svæt lærerikt) så har jeg valgt å gå for

      Radio: Spektrum DX3S
      Mottaker: SR3300T med telemetri
      Servo: Vurderer Hitech sin HS5x serie...
      Trenger du noe mer enn 2 kanaler da ? Kan DX2S være alternativt ?
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • #4
        Men DX2S blir vel bare levert med èn mottaker? DX3S blir jo levert med to. Power HD har billige og gode servoer.
        Team RC Companiet - Minicupen.no
        VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X