Announcement

Collapse
No announcement yet.

s.o.s. feil med spektrum mottaker?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • s.o.s. feil med spektrum mottaker?

    hei, trenger sårt hjelp.
    har prøvd å installere min spektrum mottaker på min savage flux 2350, uten spesielt hell.
    kan være jeg har gjort en del feil, men skal prøve en gang til for sikkerhets skyld snart.
    har en: spektrum sx3c med mottaker:



    Receiver: SR300
    http://www.spektrumrc.com/Products/D...rodID=SPMSR300.

    jeg tror jeg har gjort riktig med "bind" av radio og mottaker, og kobling av ledninger. kan legge ut bilder av dette senere.
    radioen virker, og styreservoen virker, jeg kan svinge med hjulene, men problemet er at jeg ikke har noe gass respons over hode.
    jeg bruker den orginale flux enheten på min savage.
    er denne mottakeren kanskje ikke kompitabel med denne flux enheten, det har vel vært min typiske flaks.
    ville heller hatt gass og ingen styring, da hadde det blitt fart om ikke annet.
    hvis noen kan si hvordan jeg skal koble, eller om noen har denne radioen og mottakeren slik at jeg vet de går sammen på min savage flux, hadde jeg blitt en glad gutt (på over 30 år vel å merke ehrm).
    trodde jeg gjorde som instruksen sa, men akk og ve', ingen gass. har veldig lyst til å få dette til å virke nå ja, etter som jeg og en kompis har samme frekvens på de orginale radioene. ja jeg har faktisk kompiser.

    hvis du kan gi meg et svar, nøl ikke med å si fra, den som hjelper med best svar, ikke bare kan, men vil også vinne en gratis tur!
    du hørte riktig, en gratis fottur til jotunheimen, der du kan hilse på jutulmærra og bli godt kjent med jutulhogget, whø hø, wink wink, say no more!
    HPI Savage Flux 2350.
    El Porro has spoken

  • #2
    har du satt opp throttle calibration med den nye radioen? eg bytta ut i min 2350 uten problem,men du må som sagt legge inn maks fram,bak og nøytral først..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      vel jeg klarte det jeg tenkte, å dumme meg litt ut.
      fant ut at jeg ikke trengte den skjøytekabelen som fulgte med, som har en on/off bryter.
      fiklet litt og satte orginal ledningen fra fluxen nedi, da funket det med en gang. men takket være det du skrev så jeg på alt i nytt lys, og det var det jeg trengte, så takk skal du ha!
      trodde ledningen var litt for kort, og den on/off bryteren som var med skulle brukes. og når det ikke fulgte med noe koblingsskjema, så. men sånn er det å være grønning
      i have seen the light, and its powered by lipo!
      takketakk
      HPI Savage Flux 2350.
      El Porro has spoken

      Comment


      • #4
        hehe.. bra det ordna seg...
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X