Announcement

Collapse
No announcement yet.

Failsafe innstillingene funker ikke etter bind på Spektrum

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Failsafe innstillingene funker ikke etter bind på Spektrum

    Heisann!

    Kjøpte meg en til Spektrum SR300 mottaker til en annen bil jeg har , og nå prøver jeg å binde den med DX2S kontrolleren jeg har, men det er ikke så lett.

    Jeg har fulgt manualen fra topp til tå. Dvs, jeg har koblet til kun strøm og bindepluggen (og i riktig plass) på receiveren, jeg har highlightet bind på kontrolleren, tok i failsafe posisjonen jeg ville ha (full brems) og trykket inn bind på kontrolleren.
    Receiveren blinket raskt (som indikerer at den er i bind) før jeg bindet sammen, og etterpå så lyste den, som igjen indikerer at bindingen gikk fint.

    Men når jeg skrur av kontrolleren så skjer det absolutt ingenting! Ingen brems i det hele tatt.

    Jeg har prøvd å bindet flere ganger og valgt forskjellig modell type, men det funker forsatt ikke.

    Jeg aner virkelig ikke hva som er galt. Under bindingen så går alt som det skal og lyset på receiveren opererer som den skal.

    Men jeg begynner å lure litt, fordi når jeg skrur av kontrolleren skrus også receiveren seg også av. Kan dette være grunnen? Men hvorfor skrus receiveren av når jeg skrur av kontrollen?

    Hjelp!

    Takker for alle svar!
    Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
    & Spektrum DX2S

  • #2
    Innnnnngen som har noen forslag/tips? Tenkte å kjøre litt før dagen er omme..
    Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
    & Spektrum DX2S

    Comment


    • #3
      Fikk hjelp av "Apollyon" som skrev at jeg skulle ha inne bremsen samtidig som jeg tok ut binde-pluggen, og det funket!

      Utrolig rart ettersom jeg ikke trengte det for å binde en annen Spektrum mottaker jeg har.

      Så, case closed.
      Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
      & Spektrum DX2S

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X