Announcement

Collapse
No announcement yet.

bygge om kanal 3 til sving

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bygge om kanal 3 til sving

    har denne radioen: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...und_Radio.html

    planen er å få til 4hjuls-styring på crawleren min, å ja jeg vet jeg kan koble sammen svingen å kanal 3. men jeg vil gjerne kjøre svingen på bakhjula uavhengig av framhjula, fant en tråd på nettet der noen hadde bygd om en radio med et potmeter. håper det er noen elektro-nerder som vet hvordan jeg skal få til dette,

    setter jeg på en servo på kanal 3 nå så er det full sving ene eller andre veien, får ikke til å ha den i senter.

  • #2
    ingen her inne som har peiling på dette her?

    Comment


    • #3
      Hey jon

      Den 3. kanalen er jo digital høy/lav som du sier, så du må jo isåfall bygge om radioen fra digital til analog sendesignal.. Det betyr fort en nokså stor ombygging inne i radioen, som svært få forstår seg på..

      Har ikke hobbyking 4ws radio da? F.eks har jo hbx sine crawlere en slik radio til sine crawlere.. De kan du jo bare sjalte mellom 2ws/4ws/dogwalk på en knapp også..
      Vet "ronnynorge" her hjemme har en slik bil stående noe defekt på hylla.. Han selger sikkert den med radio billig ettersom han har xr10 + futaba pl nå Du vet nok hvem det er

      Comment


      • #4
        Oki gidde du høre m han om du treffer han?

        Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Sendte han en beskjed på FB nå jeg, så vet han iaf om det

          Comment


          • #6
            Good

            Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X