Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tullette radioutstyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Då e det nok muligens radioen ja...berre å kjøpe,men ville kjøpt denne:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...o_System_.html har 3 kanala og modellminne og endel meir innstillinga..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #17
      Som du sikkert har skjønt, så er jeg ikke den skarpeste kniven i skuffen på dette her, så flere innstillinger vil i mitt tilfelle by på flere problemer enn det vil være positivt. Hehe. Så den enkle der er nok bra nok for meg
      2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

      Comment


      • #18
        hehe,e ikkje vanskelig den andre heller.. greit med endpoint justeringer og minne jalfall..kan jo kjøpe nåken mottakere då,og bruke samme radio på alle bilane.. kor mini recon funka forresten?
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #19
          Ja får se hva jeg gjør

          Hehe den var kun et impulskjøp. Har ikke fått testa den ute pga snø, men er en morsom liten tass Går helt greit. er jo 4wd også.
          2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

          Comment


          • #20
            hehe,skumle greier.. får håpe du finne ut av tinga,kjekk bil cc01...
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #21
              Farlig med impulskjøp ja

              Jeg fikla og fomla litt med den agressor sender/mottaker jeg hadde og fikk stilt inn riktig så nå funker den knall!
              Fikk reversert servo og satt det opp skikkelig. Så nå slipper jeg å kjøpe noe i det hele tatt

              Ja er en enkel og morsom bil. Ikke som en crawler i terreng selvfølgelig, men en morsom skalabil.

              Og tusen takk for hjelpen carish! Hjalp meg veldig!
              2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

              Comment


              • #22
                berre kjekt det,bra det ordna seg..
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X