Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spektrum DX3C

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spektrum DX3C

    Noen som vet hvor jeg kan få tak i Spektrum DX3C i norge?? Har bestilt fra Globy.no men begynner å bli mektig lei tull med treig levering og feilleveringer!!

  • #2
    Ingen på hele forumet som har peil?

    Comment


    • #3
      Smallsize har distribusjon på Spektrum (horizon hobby) så jeg vil tatt kontakt med de(ser de har den på lager).

      Comment


      • #4
        Takker!

        Comment


        • #5
          Hvertfall der jeg har kjøpt min Spektrum DX3s + når jeg kjøpte den hadde de masse forskjellig utstyr til den..
          DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
          sigpic

          Comment


          • #6
            Faktiskt så har ikke smallsize denne på lager desverre, Snakket selv med Globy i forbindelse med denne bestillingen... og det viser seg at smallsize også har feil på sin status... DERFOR har heller ikke Globy fått denne inn til kunden sin.. (var selv tilstede når dem snakket med smallsize)
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • #7
              Stemmer det! Glemte å oppdatere her.. Så de skal slippe unna det at det gikk treigt med denne bestillingen. MEN, det har fortsatt vært elendig oppfølging fra Globy sin side..de har ikke informert meg om dette før de ble "truet".. De har heller ikke svart meg på mailer. De har nå sagt at smallsize skulle få inn denne radioen på mandag (i morgen) og skulle ta kontakt meg de slik at smallsize sendte denne direkt til meg. Så venter i spenning!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Gummitarzan View Post
                Stemmer det! Glemte å oppdatere her.. Så de skal slippe unna det at det gikk treigt med denne bestillingen. MEN, det har fortsatt vært elendig oppfølging fra Globy sin side..de har ikke informert meg om dette før de ble "truet".. De har heller ikke svart meg på mailer. De har nå sagt at smallsize skulle få inn denne radioen på mandag (i morgen) og skulle ta kontakt meg de slik at smallsize sendte denne direkt til meg. Så venter i spenning!
                På Smallsize i Oslo Sentrum har jeg denne, så vi kan ordne dette ganske raskt gitt...
                Martin Sørlie - 1985
                TLR - Absima - Spektrum
                Darkspeed Racing
                www.teamsmallsize.com

                Comment


                • #9
                  Har du/dere vært i kontakt med globy?



                  -Sigurd

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Gummitarzan View Post
                    Har du/dere vært i kontakt med globy?



                    -Sigurd
                    Beklager, det har ikke jeg no med å gjøre, jeg driver kun butikken i Oslo.
                    Martin Sørlie - 1985
                    TLR - Absima - Spektrum
                    Darkspeed Racing
                    www.teamsmallsize.com

                    Comment


                    • #11
                      Okei, de hadde fått tilsendt fra en smallsize i oslo i dag iallefall. Så den dukker vel opp etterhvert


                      -Sigurd

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X