Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sanwa mt4 Programmeringsproblem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sanwa mt4 Programmeringsproblem

    Hei kjøpte meg en b44.1 i vinter da jeg kom over et godt tilbud på finn. fikk da med masser av deler + bil som kun er kjørt få ganger i høst. kjøpte meg en sanwa mt4 for noen dager siden og satt meg til å programmere idag. første gang for meg med en så proffesionel radio noe som har ført til masser av problemer. jeg var ferdig med alt av programmering da jeg skulle teste at alt fungerte slik som det skal. når jeg svinger går hjulene fra side til side som normalt. men når det kommer til throttle står bilen helt stille. den vil ikke gå fremover på tross av at skjermen indikerer at throttle blir presset inn. noen som kan ha en ide om hva jeg har gjort galt? har brukt hele dagen på å prøve og lokalisere problemet uten noen som helst løsning. kan evt ta ulike bilder av skjerm om det behøves.

  • #2
    Det er nok heller ESC din som må settes opp.
    TEAM ELEFUN

    Comment


    • #3
      har gjort alt med esc etter bruksanvisning, men kan jo såklart prøve på ny.tviler sterkt på at radio er rett programmert da jeg ikke har noen erfaring med det.

      Comment


      • #4
        Om styringa funker men du ikke kan gi gass etter ESC-oppsettet må du antagelig reversere throttle-kanalen på radioen og sette opp ESC-en en gang til.

        Comment


        • #5
          Når du har brukt "bind" funksjonen så er det ikke noe galt med radio. Altså, sett i hvilket som helst 6v batteri i mottaker og følg bruksanvisning på radioen hvordan man binder mottaker og radio sammen. Når det er gjort og lampa på mottaker lyser (husker ikke nå, men er det grønn tro) så er radio og mottaker kalibrert.

          Resten må du lese i manualen til din ESC, der står det nok slik som bakoo sier at man må reversere throttle...
          TEAM ELEFUN

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X