Announcement

Collapse
No announcement yet.

Får ikke bindet Spektrum DX2s og SR3300T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Får ikke bindet Spektrum DX2s og SR3300T

    Heisann!

    Skal binde mottakeren og senderen, noe jeg faen ikke får til (har fått det til ørten ganger før..)
    Jeg har en Spektrum DX2s sender og en SR3300T mottaker som skal bindes. Jeg kobler strømmen til AUX porten (har prøvd andre også) og bindepluggen til bind-porten. Skrur på alt, går til bind på DX2sen og så skal led lyset på mottakeren slutte å blinke og lyse solid. Men det gjør den altså ikke. Den bare fortsetter å blinke. Aner faen ikke hva som er galt.

    Prøvde en annen mottaker fra Spektrum, SR3100 uten telemetri, den fikk jeg til å binde med en gang.

    Hva kan være galt?

    Takker for svar!
    Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
    & Spektrum DX2S

  • #2
    har opplevd det samme selv. Jeg byttet akkurat som deg. Kunne tatt det gjennom garantien,men trengte en ny med engang.
    Også er det den med at hvis det ikke er en garantifeil så er en ny billigere....
    X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
    ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
    hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

    Comment


    • #3
      Hei, kjedelig når slikt skjer.
      Viss du har kjøpt mottageren/ radioen over disk i Norge ville jeg hvertfall ha klaget og tatt med utstyret og la de prøve å binde opp mottageren.

      Men det skal også gå greit å klage til Horizon Hobby viss du har kjøpt dette på nett, men det er noe mer jobb.
      Det burde løse seg så lenge du har en bevis på kjøp etc. (pga serienummer og sånn)
      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X