Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flysky fs-it4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flysky fs-it4

    Hei. Er det noen som har testet flysky fs-it4 her? Hva synes dere? Ser ut som en morsom sak å koster jo ikke så mye på ebay

  • #2
    Originally posted by Lassejoh View Post
    Hei. Er det noen som har testet flysky fs-it4 her? Hva synes dere? Ser ut som en morsom sak å koster jo ikke så mye på ebay
    Hei

    Har testet denne, skulle bruke den sammen med en MOA super crawler og det var ikkje mulig å få til en ordentlig kanalmix for moa på den. 4 hjuls styring gikk fint. Det mest håpløse med hele radioen er modellminne, den lagrer ikkje modellene, kun dine settings, så du må binde på nytt for hver gang du skifter modell. Så om det er for bruk på forskjellige modeller er denne håpløs! Den kommer også med telemetri, eg gadd ikkje å teste dette da eg ikkje har behov for å vite denne infoen på mine crawlere. Dessuten så var Telemetri funksjonen så pass håpløs at eg heller ikkje så noen vits i å teste denne. For den viste kun målingene i sanntid, ingenting blei lagret. Så om du skal ha dette på en rask bil for å lese av hastighet osv så må du følge med på skjermen for å se hvor fort det går. Dei flestehar vel nok med å følge med på bilen når man kjører fort, å ikkje på skjermen. Det vanlige med slik telemetri er jo at målingene blir lagret og du kan i ettertid leste av topphastighet eller se hastighetskurver av løpet.
    Anbefaler å styre unna denne, det er fulstendig vekkastet penger! Den eldre FS gt3b er en mange ganger bedre radio og til en brøkdel av prisen.
    PS Absima CR4T er samme radio bare til en enda dyrere pris og annet plastskall. innmaten er helt identisk på CR4T og FS-it4 så den er en enda større rip off siden prisen også er høyere. Styr unna!

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X