Announcement

Collapse
No announcement yet.

Servo til buggy?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servo til buggy?

    Hei

    Kan noen komme med en anbefaling til servoer for buggy, 1:8 og 1:10, syring og gass?

    Er det enkelte merker servoer som passer beder sammen med Spektrum og Ko Propo? Vurderer å oppgradere til ny radio også, 2.4 gHz. Det blir da antagelig Spekrum eller Ko Propos nye som kommer snart.
    Martin Hansen
    1973
    Trondheim

  • #2
    Kan anbefale deg Spectrum DX3, der fekk eg med sender motaker og to servoer som fungere utmerket på buggyen min. Nok kraft til buggy styring.
    Eg kjøpte min på ebay til 180$ pluss ca 50$ i frakt tot 230$. Ferdig i kjellerstuen min kom den på ca 1300kr. Veldig bra kontroll, anbefales, eg er nyegynner men lærte fort å bruke instillingene på den.
    Sindre Jacobsen. Etne. 1985mod.
    Biler: XTM X-Terminator 2, Kyosho USA1 x2
    Kyosho Ultima ST

    Comment


    • #3
      jeg ble anbefalt hitec hs 645mg til min inferno og jeg er kjempe fornøyd!!
      Martin Sørum Nilsen, Lier, 1986
      Kyosho inferno 7.5 m/ force 28 motor

      Comment


      • #4
        Originally posted by martins86 View Post
        jeg ble anbefalt hitec hs 645mg til min inferno og jeg er kjempe fornøyd!!
        Kjører med disse på 777 jeg også og de fungerer mer enn godt nok til hobbykjøring.

        Utklipp fra Hitec's sider:
        "It’s the perfect choice for those larger sport planes or monster trucks and buggies requiring a durable high torque servo. Featuring our unique M/P and metal gear train technology, the HS-645MG offers one of the strongest gear trains available in any servo."
        M&M
        [ Ukjent Monstertruck (EP) ('86) ] [ Inferno DXII ('95) ] [ PureTen Mantis (EP) ('98 ) ] [Inferno MP777 ] sigpic

        Comment


        • #5
          Hitec HS-645MG

          Bruker 2 stk Hitec HS-645MG i Infernoen min og er kjempefornøyd. Anbefales
          Team Losi Micro Baja 1/36

          Comment


          • #6
            De beste servoene er uten tvil futaba, de holder og holder... Betaler litt ekstra, men er verdt hver krone. Se på 9351 eller de nye børsteløse dersom du kjører buggy og ønsker det grommeste.
            Team Smallsize 2010
            Team Losi 8ight // Spektrum

            Comment


            • #7
              Kjører ACE DS1015 selv, kan si at de ligger i samme klasse som Futaba, bare mye billigere. Konge servoer spør du meg.

              Gå inn på www.mcrt.no og se litt der
              Hans Magne Berg 1980 Kløfta
              Minicar RC Team--Carrocar--RC8.2--Alpha RC Engines--Radiopost--AKA--

              Comment


              • #8
                Originally posted by Sturla View Post
                De beste servoene er uten tvil futaba, de holder og holder... Betaler litt ekstra, men er verdt hver krone. Se på 9351 eller de nye børsteløse dersom du kjører buggy og ønsker det grommeste.

                Enig!

                Har kun brukt dette selv de siste 2 årene. Problemfritt!

                €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Hansi View Post
                  Kjører ACE DS1015 selv, kan si at de ligger i samme klasse som Futaba, bare mye billigere. Konge servoer spør du meg.

                  Gå inn på www.mcrt.no og se litt der
                  sier meg helt enig i det der ja...å kan plusse på at de er meget vanntette etter at jeg prøvde å bruke bilen som ubåt i helga..var bare å blåse rein servo kontaktene å mottageren med lungene åltsså ikke brukt trykk luft eller skrudd dem opp...koblet på batteriet å like fine ..tutt å kjør..
                  tom erik thomassen.. kyosho mp9novarossi enda ikke levert av samens rc service fuel:byron race gen2futaba: gass\brems..futaba styring..

                  Comment


                  • #10
                    Futaba 9351, genial servo!
                    Spesielt når den ikke koster mer enn 500 spenn fra statene eller Asia.
                    MBX-6
                    Slash 4x4 rtr
                    - Midtskogen Raceway-

                    Comment


                    • #11
                      Ja hvorfor bruke 400.- på tullaservoer (645) når du får 10 ganger bedre til 500.- fra usa?

                      Comment


                      • #12
                        Nei, ikke sant?
                        hvis Ace servoene er så bra så det sies så er det jo ikke så verst med 8-900 for en sånn en i Norge, hastekjøp vel og merke....
                        MBX-6
                        Slash 4x4 rtr
                        - Midtskogen Raceway-

                        Comment


                        • #13
                          Helt enig.

                          Comment


                          • #14
                            Hva ble det til her da?

                            Comment


                            • #15
                              Har dyre Hitec, futaba og KO PROPO til mine buggier, men Sanwa (Airtronics i usa) er uten tvil den råeste.
                              Kyosho Lazer Zx5 FS2 / Kyosho TF-5 Stallion Shin /Kyosho RB5 SP2 Vega
                              Durango DEX 410 / DEX410R / DEC410R

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X