Announcement

Collapse
No announcement yet.

Servoer til trex 600cf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servoer til trex 600cf

    Hei.
    Er det noen som kan hjelpe meg med hva slags servoer det lønner seg å bruke på en Trex 600 ?
    Radioen jeg har er en Spectrum DX7, og med denne radioen fulgte det med 4 stk. JR DS821 servoer.
    Jeg har ikke vært så mye bort i dette men de servoene som fulgte med er faktiskt for store.
    Når jeg prøver å montere disse inn i helin så er det ikke plass da de kommer borti hverandre.
    De sitter jo tvers over hverandre og servoene er da for høye til å få plass i helin.
    Er det noen som kan hjelpe meg litt angående dette.

  • #2
    Vet att det er flere som har knoter med dette problemet på 600'n Eg har brukt Futaba S9451 på min 600.Så om du sjekker ut målene på dine servoer og S9451 så finner du ut om dine er for store.Men uansett så må man shimse ut servoene for å få plass.Det er IKKE gunstig att servoene berører hverandre.Eg har kanskje 0.5mm klaring mellom bunnen på mine servoer.
    Steinar kvarme (leken gammel mann
    proto type dragster---Yak54 40%---funtana x100---diverse depron kjerrer---Proto type siv pram---Addiction. RC er like avhengihets skapende som heroin,bare dyrere

    Comment


    • #3
      Har ikke vært borti servoene dine.
      Jeg har 3 stk Futaba Digital Heli S9252 servoer, og Futaba Gy401 m/s9254 Servo på mitt T-Rex 600CF heli. Holder på å bygge det opp så har ikke fått testet det enda. Men det er en del som bruker dette oppsettet på 600.

      Se litt på helikopterdelen på http://forum.modellflynytt.no/
      Finner en del nyttige ting der.

      Lykke til =)
      sigpic HPI Sprint 2 Drift | FG Monstertruck | ARC Cessna | Multiplex Mentor | Multiplex Easyglider | Kyosho Mini-Z Monster jubileumsutgave m/lipo | Kyosho PureTen | Tamiya Leopard tanks | Tamiya "The Frog" | Futaba 7C 2,4Ghz | Futaba 3PM 2,4Ghz |

      Comment


      • #4
        Takk for hjelpen. Skal se litt nærmere på dette.
        Har inntrykk av at det er mange som benytter flg. oppsett.
        Futaba Digital Heli S9252 servoer, og Futaba Gy401 m/s9254 Servo.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X