Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ace 1015 fuktskade?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ace 1015 fuktskade?

    Tidlig i vinter prøvde jeg å kjøre litt før snø og sludd var borte med det resultat at servoen tok kvelden
    Er det noe å gjøre med den?
    Ellers er jeg kjempefornøyd med de
    Det var jo min feil at den tok kvelden
    Bestillte meg en ny til buggy idag.ca 500kr inkl frakt.
    kjapp og sterk servo...ace 1015
    Har brukt en reserve servo nå,
    speed ca to minutter,styrke ca 150gram
    Er det noe håp for en fuktskadet servo?
    Thomas Michelsen 90477788
    Kyosho Mp9 TKI 2
    Team Michaelfox BOMBK

  • #2
    Hadde du gjort noe med det absolutt med en gang så kan det være at du kunne reddet den. Hvis du først tenker på det etter noen måneder så tror jeg søplebøtta er beste forslag. På denne tiden så har vel hele servoen rusta opp innvendig, men du kan jo åpne og se etter, men tipper det er alt for seint.
    RC Drift Club Norway | LMBK

    Comment


    • #3
      jeg druknet hele bilen min i elva.. bla annet en ds 1015 fant ikke noe vann inne i den.. virker som om de er ganske tette..er den helt død eller?
      tom erik thomassen.. kyosho mp9novarossi enda ikke levert av samens rc service fuel:byron race gen2futaba: gass\brems..futaba styring..

      Comment


      • #4
        ja,kan ikke se noe skade på den men ligger vel midt inni og der har jeg ikke vært verdt å prøve å åpne?
        Thomas Michelsen 90477788
        Kyosho Mp9 TKI 2
        Team Michaelfox BOMBK

        Comment


        • #5
          skru dem opp.. bare se åssen drevene sitter før du tar dem av så du får satt de riktig sammen igjen..så får du sett åssen det ser ut oppi der..jeg fikk ikke kontakt med servoen etter min tur i elva men det var bare å blase ut vannet i mottaker å servo konntakten så fungerte den som smurt igjen..se at drevene går fritt å ikke henger i noe hvis du prøver å snu dem med hånd kraft så kobler du den til mottaker plugger på et batteri å ser om du får noe liv i den da ha servoen fra hverandre nr du gjør dette så ser du hva som skjer veit du ikke noe ekspert på dette men sånn ville jeg gjort det..trenger ikke ha på drevene engang bare se om motoren snurrer rundt når du svinger eller gasser med senderen..
          tom erik thomassen.. kyosho mp9novarossi enda ikke levert av samens rc service fuel:byron race gen2futaba: gass\brems..futaba styring..

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X