Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bytte ut Hitec HS5645MG med hilken servo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bytte ut Hitec HS5645MG med hilken servo?

    Har en Hitec HS5645MG servo som tydeligvis spiser drev. Ihvertfall så holder ikke drevene til mitt bruk!!
    Noen som har gode forslag til hvilken annen servo som kan brukes? Brukes som styre servo til en crawler. Trenger en som er minst like sterk, og tåler en trøkk!
    Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe



  • #2
    Rart at drevene ryker i en Crawler?
    Har du stilt EPA riktig? Hvis du har det så skal det omtrent være umulig å ryke drev med den lille belastningen de får i en krabbebil. Eller er servosaveren for stram slik at du f.eks sitter litt fast med ett hjul og så bare svinger du maks og utsetter servo for stor påkjenning?

    Ett alternativ er Futaba 9351 eller 9451.
    TEAM ELEFUN

    Comment


    • #3
      Det er det jeg sier, 645 er overvurdert
      Men den burde jo holde i en crawler?
      Hitec 985 er et alternativ, analog, sterk, rask, billig.
      Kanskje fordel med en litt mer nøyaktig digital i en crawler?
      MBX-6
      Slash 4x4 rtr
      - Midtskogen Raceway-

      Comment


      • #4
        HS965MG er jeg veldig glad i, sterk, tåler mye, rask.

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #5
          Hitec 7955tg.

          Jeg bruker en futaba 9351 i min crawler,men synes den ofte blir i svakeste laget.
          Paul-Erik Bastiansen.74.Vestby.Sjef.

          Comment


          • #6
            EPA mener jeg skal være bra justert, men servosaveren er nok kanskje i strammeste laget. Er nok derfor heller servosaveren enn EPA som er problemet. Problemet har dukket opp når bilen har fått et lite slag på forhjulet . Styreservoen for bakaksel har aldri hatt noe problem. Har en 985 i bestilling, så kanskje den tåler mer???
            Noen butikker i Norge som har litt utvalg av servosavere?
            Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X