Announcement

Collapse
No announcement yet.

Digital servo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Digital servo?

    Muligens dumt spørsmål, men...

    Jeg vil ha 3-kanal sender/mottaker for å ordne revers uten å måtte bruke mixer. Jeg har funnet en sender og mottaker til salgs, men det står "digital servos required" ...

    Er det normalt at servoene er digitale, eller kreves det noe helt spesielle greier?
    HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

  • #2
    Det har med måten signalene sendes på, det er like vanlig med digitale som analoge idag.

    Ta en kikk på Elefun, hvis det står at den er digital, så er den selvsagt det, hvis ikke, er den mest sannsynlig analog.
    Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

    Comment


    • #3
      Originally posted by roadrune View Post
      Det har med måten signalene sendes på, det er like vanlig med digitale som analoge idag.

      Ta en kikk på Elefun, hvis det står at den er digital, så er den selvsagt det, hvis ikke, er den mest sannsynlig analog.
      Ok, da har jeg vel neppe det.
      HPI Savage .25 ATV med STS D30M -<>- HPI Savage .25 med Ofna Force .25 -<>- Tamiya Mad Spirit -<>- HBX Bonzer med børsteløs motor -<>- HBX Bonzer (original)

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X