Announcement

Collapse
No announcement yet.

Digital eller vanlig servo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Digital eller vanlig servo?

    Hva er forskjellen på en digital servo å en vanlig servo? Jeg skal ha meg speltrum DX3S å da lurer jeg på om jeg må ha digitale servoer?

    Litt NOOBY spørsmål da!

  • #2
    Du må ikke ha digitale.

    Digitale har stort sett bedre sentrering enn analoge, tror egentlig ikke det er noen andre spesielle forskjeller, men på mange oppgaver er jo det veldig viktig da, f.eks på ett heli eller en styreservo på en bil.
    Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

    Comment


    • #3
      Digitale servoer sentrer seg bedre en analoge.
      men de er også mer nøyaktige og reagerer raskere.
      det

      blir som å sammenligne en typisk RTR radio med en dyr computer radio.
      skal du først koste på deg en ny å heftig radio så kjøper du digitale servoer i tilegg
      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
      alt under 1200 cc er en startmotor.
      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

      Comment


      • #4
        gå for SAVOX det er Gode servoer til en ikke alt for gali pris de selger det på WWW.RCSENTERET.NO
        ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

        Comment


        • #5
          Originally posted by Crazy beetle View Post
          skal du først koste på deg en ny å heftig radio så kjøper du digitale servoer i tilegg
          Skal kjøpe meg en savage snart og da skal jeg bruke spektrum DX3S til den. Var derfor jeg lurte blir nokk digitale da!=)=)

          Takk for svar!

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X