Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har tips til hvordan servo jeg burde kjøpe til LOSI 8ight Truggy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har tips til hvordan servo jeg burde kjøpe til LOSI 8ight Truggy

    takk for tips
    Last edited by Thoomasi; 18 May 2009, 20:11. Reason: fått svar

  • #2
    På min 8ight-T bruker jeg denne på styringa: http://shop.smallsize.no/product_inf...94bf1bf1f997de

    På gassen bruker jeg en Spektrum DS821, en rimelig men forholdsvis grei servo: http://shop.smallsize.no/product_inf...94bf1bf1f997de

    Mottaker kommer helt an på hvordan radio du har. 2.4ghz er selvfølgelig å anbefale, f.eks. Spektrum DX3S, men om du vil ha noe rimeligere så lar det seg selvfølgelig gjøre

    Comment


    • #4
      takk for svar

      Comment


      • #5
        ds821 er nok noe treg og litt svak for å klare jobben med bremsing
        jeg ville gått for ace 1015på gass/brems og en jr 9100t eller tilsvarende servo for styring på rundt 20kg/0.15s, er gøy å klare å svinge kjapt i over gå fart også
        Losi 8ight-B GRP.28/jammin .21rr JR-z9100s+ace 1015super torque
        Losi 8ight-t tekin rx8/t8 1700kv 14.8v@5000mah
        losi xxx-4 g+ tekin rs pro/6.5t

        Comment


        • #6
          Originally posted by Javer View Post
          ds821 er nok noe treg og litt svak for å klare jobben med bremsing
          jeg ville gått for ace 1015på gass/brems og en jr 9100t eller tilsvarende servo for styring på rundt 20kg/0.15s, er gøy å klare å svinge kjapt i over gå fart også
          Den har krefter til å slenge bilen min i salto forover på kunstgress og låser lett hjulene på asfalt. Ja, den er ikke verdens kjappeste, men om man skal ha en rimelig servo fungerer den veldig bra

          Comment


          • #7
            Hadde Hitec 645MG i min savage.. funka godt det.
            drar vel 9.6KG på 6.0v
            Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

            Comment


            • #8
              Kost på deg ordentlige servoer. Savox som pgo anbefaler, eller futaba 9351 som jeg er en stor fan av. Koster litt i innkjøp, men er verdt det!!
              Mustit Rc 2012
              Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
              Bjørn-Ivar Haug

              Comment


              • #9
                Originally posted by Nikke View Post
                Kost på deg ordentlige servoer. Savox som pgo anbefaler, eller futaba 9351 som jeg er en stor fan av. Koster litt i innkjøp, men er verdt det!!
                Har S9351 som styreservo i truggyn, er det normalt at drevsatsen må byttes etter en sesong? Midtre hjulet er nedslitt på det minste tannhjulet..
                TEAM LOSI - SPEKTRUM - O.S - FUTABA
                HONDA ACCORD

                Comment


                • #10
                  Savox, orion eller Align er samme servoen, sjekk align servoen på www.elefun.no neste servo jeg skal teste blir den.
                  Men en jeg kan garantere for er futaba 9351, hitec sine litt påkostede er også meget bra.
                  Hitec 985 er mye servo for pengene.
                  645 er ikke godt egnet for 1:8 offroad.
                  MBX-6
                  Slash 4x4 rtr
                  - Midtskogen Raceway-

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X