Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savöx digital servo SC-TG1256TG bra servo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Savöx digital servo SC-TG1256TG bra servo?

    Nå er jeg møkka lei oppbrente, drevspisende drittservoer. Skal kjøpe meg transponder fra tktrading, og jeg tenkte at jeg kunne kjøpe servo fra dem med det samme. Specsa på den er kjempebra og titandrev. Men hvordan er elektronikken og holdbarheten på den på den? (Skal brukes på gass/bakbrems på sporsline)
    Og imens jeg først skriver så trenger jeg et alu servohorn til min HS-5745MG styreservo. finner ingen som står at passer til hitec, men er det noen av de som gjør det? Prøvde å sende dem mail, men fikk aldri svar.
    Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
    O.sæland hobby

  • #2
    det er kanon servoer jeg hr bare brukt savox servoer å har aldri hatt noe problem med de! jeg kjører nå med akkurat de du spørr om , de fleste servohorn som er i alu følger det med forskjellige sånne plast adaptere til å ha inne horner så får sikkert med til Hitec,futaba, og kopro WWW.RCSENTERET.NO selger jo savox servoer de å hvis du ikke vil vente baredra å hente
    Last edited by braaten22; 9 July 2009, 19:49.
    ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????

    Comment


    • #3
      Tusen takk for svar! Måtte bare vite at dette ikke var noe "jalla" greier. Tror jeg bare kjøper det servohornet i den lokale rc-sjappa så er jeg sikker.
      Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
      O.sæland hobby

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X