Announcement

Collapse
No announcement yet.

alu servohorn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alu servohorn

    hei. har blitt anbefalt å kjøpe aluminiums-servohorn til servoene i st-r'en siden plastikkdritet røyk. lurte derfor på om noen har noen gode tips til slike. (servoene er savöx 1256 tg og 1258 tg)
    Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye


  • #2
    har fått tak i kanonbra servohorn te gasservoen, men styreservoen er litt mer trikky. det er nemlig 3mm skruer på det staget, og servohornet de hadde i bydn va 1,5mm eller noe

    noen som vet om noen gode alu servohorn med 3mm opning?
    Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

    Comment


    • #3
      Dersom du søker opp delenr: 3001050 på DENNE siden så finner du ett horn med M3 gjengede hull.
      Det er forøvrig det sterkeste hornet jeg vet om, er bergnet for 1:5 biler.
      Frank Lyder Clementz Kodal RC
      HARM SX-3, og masse annet...
      www.tktrading.no
      www.radiostyrt.no

      Comment


      • #4
        Originally posted by Frank L Clementz View Post
        Dersom du søker opp delenr: 3001050 på DENNE siden så finner du ett horn med M3 gjengede hull.
        Det er forøvrig det sterkeste hornet jeg vet om, er bergnet for 1:5 biler.
        1:5 bila ja, men då skulla da holda bra då ska skjekka da ut eg, takk for tipset
        Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X