Announcement

Collapse
No announcement yet.

Girsett til Power HD-DS8325HV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Girsett til Power HD-DS8325HV

    Kjøpte en Power HD-DS8325HV Servo fra elefun.no forrige vinter. Servoen skulle ta 31 kilo, noe den også har gjort, helt til nå... Problemet er at den går, men styrken er karftig redusert...



    Har selvsagt skrudd den opp og til min store forundring sett at en av tennene på "hoved-hjulet" er brukket. Elefun nekter å gi noe tilbake på garanti osv, så jeg må nok finne på noe annet. Noen Som vet om hvor man kan få tak i nye gir tel servoen? eventuelt kjenner tel noen andre alternativer? gjerne billigere.
    Kyosho Blizzard DF-300, Tamiya F-350 High-lift, CR-01 Landcruiser og div. annet

  • #2
    det der er så billig servo at det bare er å kjøpe ny.. Så kan du ha den gamle som reserve.
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      800 kroner er ikke lommerusk for alle ass :P
      Kyosho Blizzard DF-300, Tamiya F-350 High-lift, CR-01 Landcruiser og div. annet

      Comment


      • #4
        neida.. men da får du heller gå ned på krava.
        Kjøper du tilsvarende fra Hitec eller Futaba er prisen vesentlig høyere...

        Jeg driver for øvrig å sparer opp kroner til servobytte på et fly jeg har.
        Der trenger jeg 6 stk. Futaba 9156 til den nette sum à 995,- pr stk.
        Så joda. jeg veit at servoer kan være dyrt...
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          hehe ja jøss :P må dessuten ha to stk
          Kyosho Blizzard DF-300, Tamiya F-350 High-lift, CR-01 Landcruiser og div. annet

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X