Announcement

Collapse
No announcement yet.

trenger forslak til servo til en dbx ve

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • trenger forslak til servo til en dbx ve

    hei som tittel sier så ønsker jeg forslag til servo oppgradering på en dbx ve. kan si så mye som at i dag har jeg fremdeles den som er standard på bilene til kyosho. når det kommer til prisen så maks 1000 (1 høvding) men billigst mulig.

    kom med forslag da!!
    -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

  • #2
    Den her er vel bra nok til dbx vel http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=20690
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

    Comment


    • #3
      skulle tro det ja men kan går denne sammen med SR300 3Channel DSM 2,4ghz? bruker 11,1v lipo i den bilen.
      tror jeg har fått med meg det som trengs da i jakten på servo.

      bare å komme med flere forslag.
      -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

      Comment


      • #4
        Jada,den kan du bruke sammen med den motageren,for det er esc`n som gir ut strømmen til servoen,å hvis du bruker orginal esc som sitter i dbx`n,så gir den bare 6v den.
        Ellers så har du mange digitale servoer som kan brukes,Savox,futaba,hitec,team Orion og Ace osv..
        Burde vel ligge mellom 9-15 kg kraft iallefall,da kan du jo også bruke den i xray`n også ..Bare for å innformere deg hvis du bruker orginal esc,så tåler ikke den 11,1 volt..
        Last edited by olafand2; 7 January 2012, 09:50.
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

        Comment


        • #5
          ok det er jo flott. tror jeg skal klare meg greit med 11,6 kg i den bilen. he he he! nå bruker jeg et motor sett fra hobbywing ez-run tror det er 60A settet. når det gjelder den orginale esc'n så tåler den 11,1v men det som tok knekken på den var vann. kan jo si jeg fikk et litt ufrivillig hopp i litt feil retning splasss...... oiiii !!
          -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X