Announcement

Collapse
No announcement yet.

diff greas i servo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • diff greas i servo?

    Halo!

    jeg har tenkt å gjøre savöx servoene mine vanntette, og for dette trenger man litt ekstra "greas" eller lingnene slik at det ikke kommer vann inn ved det lille tannhjulet som stikker ut. funker diff olje? eller lithium grease?

  • #2
    Bruk vanlig tjukk grease. Men ikke bruk for mye. Er en bra video her som du kan kikke på:

    Jeg hadde personlig ikke dekt hele servoen med plastidip (Pga varmeutvikling), men bare rundt skøytene.

    Håper dette er til hjelp
    Last edited by Wicked; 22 March 2012, 16:56.
    Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

    Comment


    • #3
      takk! tror du vaselin funker :P?

      Comment


      • #4
        Vaselin tror jeg vil funke. Men ikke fult så bra som grease. Løkka til
        Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

        Comment


        • #5
          Vaselin vil funke like bra som grease. Det er tross alt det vaselin er. (Petroleum Jelly)
          HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
          Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

          Comment


          • #6
            Men med vaselin, så størkner jo den... Så på vinteren så blir det noe dritt. Så når jeg tenker over det, så ville jeg ikke brukt det i det hele tatt! Grease får man tak i overalt.
            Slash 4x4 Platinum, Rustler vxl, Stampede 4x4 vxl, HPI Blitz, HPI Savage, HB VE8

            Comment


            • #7
              Originally posted by Wicked View Post
              Men med vaselin, så størkner jo den... Så på vinteren så blir det noe dritt. Så når jeg tenker over det, så ville jeg ikke brukt det i det hele tatt! Grease får man tak i overalt.
              Hm, godt poeng. Og ja, man får jo tak i grease over alt, til og med på de fleste bensinstasjoner.
              HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
              Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X