Announcement

Collapse
No announcement yet.

Defekt styreservo til traxxas summiit 1/10?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Defekt styreservo til traxxas summiit 1/10?

    Hei

    Ene styreservoen min tok kvelden, etter litt spm her inne på forumet (post nr 2 etter denne :P) så valgte jeg å bare kjøpe orginal.
    Fikk den å byttet den ut.
    Skrudde på allt å skulle sjekke at det funket, fant da ut at de ANDRE hadde tatt kvelden (typisk)
    Hadde bare bestilt en siden butikken bare hadde en på lager, bestilte da fra en annen plass.
    Koblet opp den når jeg fikk den å tenkte "yess, nå er det bare å kjøre på!" men neida, så enkelt var det ikke.
    Nå får jeg ikke svingt i det hele tatt når bilen står på bakken, og begge servoene står å jobber hele tiden når jeg svinger på kontrollen (virker på en måte som om servoene klarer å svinge dekka litte grann også detter dreva vekk fra hverandre så de bare står å snurrer rundt for seg selv)
    Så det jeg lurer på da er:
    Er begge servoene ødelagt?
    Kan dette vær fabrikkfeil eller er det noe jeg har gjort gale?
    Hvordan vet jeg/finner ut om det er fabrikkfeil?
    Har ikke skrudd opp servoene for er redd for at garantien skal forsvinne(er så kjedelig hvis det er fabrikfeil e.l også får jeg ikke igjenn pga jeg har skrudd den opp)

    På forhånd takk

    PS: håper folk skjønner hva jeg mener i forklaringen min med hvordan servoene oppfører seg, vet ingen annen måte å forklare det på

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X