Announcement

Collapse
No announcement yet.

27,2 reed porte motor. spørsmål????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 27,2 reed porte motor. spørsmål????

    Hei eg har montert i ein 27,2 reed porta motor med rn filter å jetpro pipe i min fg baja å så kommer spørsmålet. kvifor har den ikke noe akselerasjon(den går ikke bå bakhjula eingang ) men den gir godt på topp liksom, kva kan være problemet då?? instilingene på 813 forgasseren er orginale grunninstiling så sirka 5 minuter inn etter endet innkjøring, alt virker som de skal men den vilker som den får enten forlite bensin eller for mye ingen i mellom liksom.


    Håper på har eit godt svar
    Last edited by morten; 3 May 2008, 02:15.


  • #2
    Da er det vel bare å stille i vei da. Merk også at det gjerne tar noen tanker før motoren setter seg inn og kommer i toppform.

    PS. Om den ikke går på bakhjula fordi den spinner ut er det for at du har for mye power, men om den hverken spinner eller drar opp hjula er det nok mer instillinger som skal til.
    sigpic
    Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

    Comment


    • #3
      jeg kan love deg at det går noe jævelig har det samme og jeg kan spinne 7,8 meter på tørr asvalt med monsterhjula mine.......... dra på bakhjulet er ikke noe gøy!!
      MCD Rally
      www.Rc-racing.no

      Comment


      • #4
        PM er sendt Morten.

        det jeg glemte å si er at min motor først løssnet skikkelig etter 5 liter bensin.
        men som jeg nevnte i PM´n så synes jeg wt 813 forgasseren er for stor.
        kjører nå med en wt668 forgasser hvor jeg har fjerne chokeaksle og spjell å det virker MYE bedre. mer respons og lettere å justere.
        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
        alt under 1200 cc er en startmotor.
        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X